Polska premiera i ceny
11 grudnia Hyundai zaprezentował w Polsce nowy model – INSTER. To najmniejszy elektryczny samochód w gamie marki, a jego cena startowa wynosi 103 900 zł brutto. Mimo kompaktowych wymiarów, oferuje zaskakująco przestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania
Osiągi i zasięg
INSTER dostępny jest w dwóch wersjach: 97 KM z akumulatorem 42 kWh (327 km zasięgu WLTP) oraz 115 KM z akumulatorem 49 kWh (do 370 km WLTP). Ładowanie do 80% trwa od 30 do 58 minut, zależnie od mocy ładowarki. Dzięki niskiej masie własnej (od 1305 kg), zużycie energii wynosi jedynie 14,3–15,1 kWh/100 km.

Funkcjonalność i kompaktowy rozmiar
Z długością nadwozia 382,5 cm, INSTER świetnie sprawdza się w mieście. Pomimo tego, oferuje przestrzeń znaną z większych segmentów – m.in. dzięki rozstawowi osi 258 cm. Wszystkie fotele można złożyć na płasko, a tylna kanapa jest przesuwna. Dostępny jest również opcjonalny panoramiczny dach.
Wyposażenie i styl
Auto oferuje bogate wyposażenie już w podstawowej wersji: klimatyzacja, ekran dotykowy 10,25”, kamera cofania, czujniki parkowania i systemy Android Auto/Apple CarPlay. Dostępnych jest aż 10 kolorów nadwozia – w tym matowe lakiery i warianty z czarnym dachem. Klienci mogą wybierać spośród wersji PURE, MODERN, SMART oraz crossoverowych CROSS i CROSS SMART.

Unikalne możliwości – V2L i więcej
Dzięki funkcji Vehicle-to-Load (V2L), INSTER może zasilać urządzenia zewnętrzne do 3600 W – od czajników po elektronarzędzia. Auto może również służyć jako mobilne biuro, z gniazdem 230V w kabinie. Do tego opcje takie jak pompa ciepła, kamera 360°, podgrzewane siedzenia i indukcyjna ładowarka czynią go wyjątkowo wszechstronnym.